glam süt parası için hastane genelde girişi yapıyor siz parayı ptt den alıyorsunuz hastane yapmadıysa sgk dan başvuru yapabilirsiniz .doğum yardımı için sosyal politikalar müdürlüğüne yapıyorsunuz oda yine ptt den alınıyor e devlet şifresi varsa banka hesabı tanımlayıp hesabınıza da yatırta bilirsiniz yani hesaba da bu şekilde yatabiliyor