hilalsnll Merhaba hanımlar 6 aylık bebeğimin ateşi olduğu için hastaneye götürdüğümüzde 6.hastalık diye bir viral hastalık geçirdiğini söyledi 2 gündür çocuğum perişan oldu herhangi bir ilacıda yokmuş sizde yaşayanınız oldu mu neler yaptınız nasıl geçti
cakebabe Kızım 7.5 aylık yaşamadık böyle bir şey ilk kez duydum belirtiler ne belki sadece hastalığın adı odur 6. Ayla alakası yoktur