ikizkom Regl iken her şeye alınıp çokça uzuluyor musunuz? Normalde gulup geçebileceğim şeylere gozumden yaşlar akıyor kalbim cok kırılıyor ve bazı bana söylenen sözlerin telafisi olmuyor o uzuntu ile asla unutamıyorum yapılanı, söyleneni.
Mirabia ikizkom ben aşırı agrasif sinirli çekilmez birine dönüşüyorum daha duygusuz oluyorum tam tersi
ikizkom Kisirvetursu gozumden yaslar akıyr tutamıyorum. Cok üzgünüm. Bebeklerim hissedecek diye de ayrı üzülüyorum. Dunya hassas kalpler için cehennemdir
Elifdemir1907 ikizkom ah canım hormonlar regl zamanı ayrı gebe iken ayrı menepozdan sonra apayrı etkiliyor bizleri 😥 hormon dengesi reglken halay çekiyor canım o yüzden bende de öyle birçok kadında da öyle 😂
biradamavisi ikizkom aşırı agresif ve bunalım modda oluyorum. Zaten normalde de gerginim. Regl dönemi benim için zor geçiyor.