ceylin2025 o dönem yanında yatmak istemesi memede uyumak kucakta uyumak çoookk normal. Kundaga gelince benim bebekte nerdeyse ilk 1.5 2 Ay asla aslaa kabul etmedi Kundagi. Bi gece uyumuyordu annem benim bebeklik kundagimi getirdi sardı bunu o gün bugündür 5 aylık hala kundakta pes etmeyin her fırsatta kundak yapın bi kitap okudum mahallenin en mutlu bebeği diye yurt dışında ünlü bi doktor pes etmeden deneyin diyordu başta direncek tabi ama kabul edecek benimki ettiyse herkesinki eder. Sonra yanımda uyumak istedi memede uyuyakalırsa yanımda öyle uyuyodu sonra besigine alisti fln sürekli değişecek zaten 4 5 aya kadar patron bebektir tek bi önerim var size aslaa ayakta sallamaya beşikte harıl harıl sallamaya alıştırmayın çok pişman olursunuz kolikten beterdi kızım ona rağmen sallamadim suan poposuna pis pis yaparak uyutuyorum