zikara Aya girmeden başlayan uykuya direnmeler vardı. 4. Ayda da sürdü ne zaman uyutmaya çalışsam ağlıyordu zor susturuyordum. Bugün 5 ay 3 günlük zirve yaptı diyebilirim. Akşama doğru huzursuzlanmaya başladı ve gece uykusuna geçerken abartısız 2 saat uğraştım ve aşırı dozda ağladı. Tam uyuttum diyorum yarım saat sonra tekrar ağlıyor. 4.ay atağı mı değil mi artık çok yoruldum kendimi iyi hissetmiyorum. Böyle bir durum yaşayan anneler nasıl başa çıktınız gerçekten yardıma ihtiyacım var
xyz0987 zikara bugun tam 5 aylık oldu aynı durumdayız uyaniklik suresi çok fazla olup uykuya geçerken agliyor öyle böyle degil hiç biseyde susturmuyo
oykununanneesi zikara benim beşinci ayım dörtten beterdi uykusuzluktan ağlıyordum her gün. Eşim anneme bıraktı bizi biraz nefes almam için. Ne gece ne gündüz asla uyumazdı
zikara xyz0987 öyle bi ağlıyo ki susturabilene aşk olsun. Tez vakitte bebeklerimize huzur gelsin inşallah