Serap278 3 yaş 8 aylık bir kızım var kızlar iki defa misafirlikte bilerek altına büyük tuvaletini yaptı iki defa da evde yaptı bu sorunu yaşayan var mı sebebi nedir bir problem mi var yardımcı olun lütfen
Serap278 Baklavanida önceden bana söylüyordu tuvalete yapıyordu ve iki defa evde de yaptı büyük tuvaletini altına
Baklavanida Serap278 kaka saatleri varsa o saatlerde dışarı çıkın bakalım yine aynı şeyi yapacak mı ona göre yol izlersiniz
Serap278 beyzambetulum dikkat çekmek için yapıyor diye düşündüm ama psikolojik olma kısmı beni çok tedirgin ediyor aranızda yaşayan oldu mu normal mi bunu öğrenmek istiyorum