Hatice2626 verem aşısından mı bahsediyorsunuz ? Eğer öyleyse aşıdan yaklaşık 3 hafta sonra aşı yeri su toplayabiliyor, kendi kendine iyileşiyor kesinlikle dokunmamak gerek, sonrasında minik bi iz kalıyor bizlerin kolunda da mevcut hatta :) benim oğlumda su toplama falan olmadı şuan 4 aylık aşı yeri kırmızı minik bi nokta halinde