yasaka Lütfen önerilerinizi benimle paylaşın. Bebeğim ek gıdaya başladıktan sonra bazen çok sert yapıda kaka yapıyor. Biraz zorlanıyor da. Zeytinyağı kullanıyorum. Su içiriyorum emziriyorum. Daha ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun:(
momas yasaka ayy 1.5 ay çektikkk valla ağlayarak yapıyordu. Armut ve gün kurusu haşlayıp yedirin o bay iyi geliyor bir de doktor damla verdi bize o da bay etkili oldu
TulayGeriDon yasaka irmik kayısı kurusu Tarhana çorbası Kabak Bunlar bağırsakları çalıştırır. Bize iyi geliyor. Ekstra zeytinyağını fazla kullanıyorum. Rahatliyor
dmlagnr Bol nol su içir lifli gıdaları mutlaka ogunlerinde bulundur bir süre sonra bagirsaklar alışıyor bizde ek gıdaya yeni gectigimizde olmuştu kulak copuyle vs müdahale etme kendi kendine yapmayı öğrensin