zeynepkanat ay gecen sene denk geldim ben buna, bi hastane paylasmis, yasli basli teyzeler baglattirdigi tuplerini actirmaya sira bekliyodu doktorun kapisinda. Sebebi de Allah yaratirken nasilsak oyle gitmeliymisiz. Bu mantikla hareket etsek kalp pili, yada estetik yaptiranlarinda, boyali saclarda, dovmelerde vs. liste uzar gider bilmiyorum. saglik icin olan bisi sonucta cikarttir, taktir derken vucudu yipratmak bi yerde bu. Kisi kendine eziyet etmemeli en basta diye düşünüyorum ama alo fetva hattına sormak en sağlıklısı. @NeclaLeylaCeydaOhnealaneala
@Dedektifgadget
@_YanakReisinAnnesii