4 yaşında ve 5 aylık bebeğim var şuan 6 haftalık hamileyim özelde ki doktorum doğum yapman çok sıkıntı yeni sezaryen oldun almamız lazım dedi benim sağlık problemlerim var ve son hamileliğim aşırı sıkıntılı geçti erken doğum yaptım ve ameliyatta uyuşmadım çok kötü şeyler yaşadım devlete gitsem orası da mı aynı şeyleri söyler alırlar mı