Bizim adetimizde bayramda sofra çok zengin olur, antep yuvalması-kurabiyeler-tatlılar-künefe -baklava-dolma sarma ve daha fazlası… Eşimin baba tarafında da kurabiye tatlı ikram edilirmiş, anne tarafında da çay ve kurabiye, kimi adetlerde meyve ikram edilirmiş, kimi adetlerde ise çay, bende kendimce kurabiyeler yaptım, künefe, sütlaç yapcam bide, peki sizler nerelisiniz, adetlerinizde neler var?