Arkadaşlar bugün bebeğimin kilo kontrolü vardı. Şok oldum bebeğim bu ay sadece ama sadece 100 gr almış. Hemşire inanamadı tekrar tekrar tarttı.Bebeğim 3.200 gr doğmuştu. Şu an üç aylık. İlk iki ay 1.5’ar kilo alarak 5.650 gr olmuştu. Üçüncü ayda 5.750 gr olmuş. Yani böyle iyi kilo alırken birden neden böyle oldu çişli bezi kakalı bezi de çoktu halbuki. Bir ara ishal olmuştu ondan mı öyle oldu acaba. Göğüslerim de yumuşadı sütüm mü az geliyor anlamadım ki 🥹