Arkadaşlar üç çocuğum var, dörde hamileyim. Korunurken hamile kaldım hamileliklerimin ikisi bu şekilde oldu hatta. Hap kullanıyordum diğerinde iğne. Şimdi üçüncü çocuğum küçük buna rağmen 4. geliyor ve tek büyütüyorum. Haliyle çok sıkı korunmak istiyorum, hangi yöntemleri önerirsiniz? Siz kaç yöntem kullanıyorsunuz?
Bu arada spiral taktıramıyorum huylanıyorum düşününce rahatsız oluyorum. Deri altı implantı araştırdım ama adet görmeme durumu varmış ben adet görmemek istemiyorum. Siz ne tavsiye edersiniz?