4 aylık bebeğim son 1 aydır memede uyumaya alıştı. Beslemek için ayrı, uyutmak için ayrı emziriyorum ve benim için artık çok zor olmaya başladı. Önceleri kucakta pış pış yaparak uyutuyordum fakat araya sünnet vs girdi memeye alıştı. Bunu yavaş yavaş nasıl düzeltebilirim ? 🥹