maybeybi biz de 10 buçuk aylık olduk, böyle bir uyku gerilemesi yaşamamıştık hiç, hem gündüz hem gece. Artık ne dermanım kaldı ne vücudumda ağrımayan bir yer. Gece 1-2de uyanıyor 4-5e kadar sallıyorum, çığlık kıyamet. İnşallah sizin süreç hızlıca geçer