Daha 5 günlük bebeginiz, ben 50 güne kadar silikon uçla emzirdim, bebeğimin çene kasları geliştikten sonra mememi aldi. Emzirme danışmanı acele etmeyin dedi, şuan öncelik onun sütü alması, nasıl olursa olsun farketmez dedi. Çene kasları geliştikçe alacak memeni dedi. Ve 2. Ayımızda mememi almaya başladı. Bebek sakinken, ve uykuluyken denedim, o sıralarda alıştırma yaptim. Silikon uçla emerken bi anda ucu cıkartıp mememi verdim. Böyle böyle alıştı. Eğer meme ucu yoksa, sağma makinesiyle az sağıp meme ucunu cıkartıp deneyin.
Ama dedigim gibi acele etmeyin.. şuan kilo alması anne sütü alması önemli. Elbet birgün bırakacak silikon ucu. Gün geçtikçe çeneleri güçleniyor. Meme ucun yoksa bile alıyor.. :) bugunler geçecek taze anne. Kendini strese sokma silikn konusunda 🌸