realmom kesinlikle katılıyorum . Dün bir kore videosuna denk geldim hamilelere falan devlet öyle bir destek oluyor ki . İçinde para olan 25 bin civarı kadına kart veriliyor . Folik asitleri, vitaminleri yine kutu kutu devlet veriyor . Bizimkiler napıyor çok merak ediyorum . Süt parası 300 müydü kaçtı 😂😂😂