Kızlarım bu konu hakkında bildiklerinize çok çok açığım. Kızlar ben 5 yıl hazırlıkla beraber ilahiyat okudum . Lisans mezunuyum isteyerek okumadım çok zor bölümdü ama çalışkan bir insanım öyle Böyle bitirdim mezun oldum ben öğretmen olmak ya da bu bölümde ki bir işi tapmak istemiyorum yani bana göre değil yoksa mükemmel bir iş ve bölüm kızlar eylülde lisans KPSS var chatgbt ye sordum memur alımı olacak genel kültür yetenek sorulacakmış sadece şu an oturup çalışmak istiyorum 1 yaşında kızım var ama çalışıcam yani KPSS atanmak çalışmak istiyorum yaşım 24 bu arada küçük daha neyse kızlar lisans okuyup atanan var mı başka bir bölüme ? Hangi bölümler tercih edilir atanılır kaç puanla atandınız nasıl şu an iş durumları anlatırsanız sevinirim