gzmbzgyk Kızım 3 aylık ne zaman memeye yatsa gaz çıkarıyor 4-5 saniye memeyi tutup tutup bırakıyor normal de gazlı bebek değil. Bu yüzden de meme de hep huysuz ve ağlıyor ne yapmak gerek
yagmurum12 gzmbzgyk benimki de 1 buçuk aylık bazen bu krizleri tutuyor.. Siz hiç biberon veriyor musunuz
mondecaidensecmeler gzmbzgyk bu zamanlarda bebeklerin atakları oluyor sabredip emzirmeye çalışacaksınız
beyazkuyruklubirgeyik gzmbzgyk atak döneminde olabilir ayakta gezinerek denediniz mi sakinleşsin kucağınızda yakın tutun yürüyün etrafı izlerken deneyin bir de ben öyle atlatmıştım
Kitsu 3 aylık. Memeyi tutup bırakıyor sağa sola bakıyor emmeye direniyor şuan. Atak dönemlerinden sanırım