safis12 Kızlar 3 ay önce sezeryan oldum ara ara kahverengi kanamam geliyor ama normal adette oluyorum başına gelen var mı bu durum neden olur
Alyehus safis12 5. Ayında hâlâ devam eden ben 🤦🏼♀️ üzerine gördüm hamileyim sanıyorum 4 aydır aklım çıkıyor 😀 sık emzirmeye bağlı normal dedi doktorum ☺️
cakebabe safis12 bende yaşamıştım doktor usg baktı rahmin de yumurtalıklarında iyi görünüyor ama devam ederse gel demişti düzeldi
safis12 Alyehus benim adetten 10 gün önce falan lekelenme oluyor ondan 10 gün sonra adete dönüyor öyle değil mi seninde
cakebabe safis12 ya mesela bir gün hiçbir şey yok iki gün leke diğer gün temiz 2 gün sonra yine leke bu şekildeydi
byrmm Bende normal adet gördüm bittikten ⅘ gün sonra bi gün lekelendim senin dediğin gibi. Benimde üç oldu doğum yapalı canım.
babygirlandcatmom Bende doğum yapalı 3 ay oldu 1 kez adet oldum 4-5 gün sonra lekelendim daha adet olmadım çok korkuyorum valla
berivanlina21 babygirlandcatmom ayy Allah’ım bende doğum yapalı 3 ay oluyor geçen ay 2 kere oldum bu ay olmadım 2 gündür sadcee leke geliyor çıldırmak üzereyim 😂
umayzumra berivanlina21 aynı sorun bende de var 3 ay oldu normal doğum yapalı 50 gün sürdü kanamam kesildi ondan sonra 3 gün leke 3 gün temiz şekilde ilerledi alttan muayane olmakda istemiyorum açıkçası
safis12 berivanlina21 benimde öyle oluyor işte ya 1 ayda iki kere oluyorum biri normal diğeri lekelenme
berivanlina21 babygirlandcatmom korunuyoruz eminiz ama yinede korkuyorum test yapmaya😂 geçen doktora gittim tarlusal yazsın diye kan ver yazım dedi. Yok hocam gerek yok deyip kaçtım odadan 😂😂😂
babygirlandcatmom berivanlina21 ayyy😂😂😂bende eczaneden aldım tarlusal yine de kan vereyim diyorum bugün kan vereceğim of çok tedriginim bebeğim daha çok küçük 😂😂
berivanlina21 babygirlandcatmom wllh bende kullanıyorum şimdi tarlusal ne ictiysem fayda etmedi çünkü 😂 senin bebiş kaç aylık
babygirlandcatmom berivanlina21 3 aylık, kan vermeden kullansam bi sorun olur mu acaba ya çocukla da hastaneye gidemiyorum korkuyorum hastalık kapar diye