Sezeryandan sonra 4ay önce takıldım benki anksiyete panik atak olan özelde planlı sezeryan oldum doğum korkusundan o derece düşün 10 yıllık evliyim geçen sene doğurdum hep erteledim korkudan ama doğurdum da spiralden elim ayağım titrerdi adını duymak istemezdim 2 kere adetim geçince kendi ayağımla gittim devlette takıldım 3 dakikalık işlem ve sinek ısırığı gibi bide adet sancısı oluyor biraz hiç korkulacak birşey degil boşuna korkmuştum vallahi şimdi gülüyorum ama gitmeden önce parol vada kullandınız bi agrı kesici iç bir saat evvel öyle git daha az acıyor doktor demişti bana bide kendini sıkma kolaycacık oluyor merak etme doğumdan spiraldende boşuna korkmuştum bukadar yıl