Benimde bebeğim bir aylık aynı durumda sürekli emmek istiyo ama emsede ağlıyo uyumuyo bende aç olduğunu düşünüp mama veriyorum ama onunla da bazen uyuyo bazen yine uyumuyo gazını da çıkartıyoruz yerine koyunca uyanıyo saatlerce uğraşıyoruz uzun uyuması için öğlen başlıyo akşama kadar devam ediyo sanırım uyku saati kaçıyo o zamandan sonrada uyumuyo