thezgi Bebeğimin 4. Ay kontrolü bu gündü doktorumuz demiron damla başladı 0.5 ml bu gün ilk defa verdim ama kakasını yaparken çok zorlandı çok ağlıyor normal mi bide damla sayısı fazla gibi bebeğim 6.300. Kg bilemedim aranızda kullanan var mı normal mi
alerjikbebekannesi12 thezgi kilo başına 2 damla olması lazım ve aldığınız ürün temiz içerikli değil bilginiz olsun E211 kodlu kanserojen sodyum benzoat içeriyor
thezgi alerjikbebekannesi12 temiz içerikli markalar hangileri instagramda temiz içerikli olarak paylaşılmıştı bende bir şey bulamayınca araştırıp kullanmaya karar verdim