ceren4_ bence hemen panik yapmayın bi takip edin. Benim oğlum 7 aylıkken emeklemeye ve tutunup kalkmaya başlamıştı o yüzden bana bakmazdı etrafı kurcalamaktan ancak kucağıma alıp şarkı falan söylediğimde bakardı. Ya da alıp ayaklarını öperdim gıdıklardım. İsmine de o zamanlar çok bakmazdı aslında biraz da takıntı haline getirip sürekli ismini söylerseniz de bakmıyorlar bence tabi daha önemli işleri var onların etrafı keşfediyorlar.