Kızlar bebeğim 7.5 aylık. Ek gıdaya geçtiğimizden beri her gün düzenli kaka yapıyor fakat cok ıkınıyor kıpkırmızı oluyor gözünden yaş geliyor. Cok sert değil ama sıvı gibi de değil kakası. Sizin bebeklerinizde de oluyor mu? Ne yapmam gerekiyor? Her yemeğine zeytinyağı koyuyorum hatta bugün çorba içirdim yine aynı