0710yusuf Anneler 17 aylığız muayene ettirmeye götürdüğümde resmen kıyamet kopuyor. Hastane korkusunu yaşadıysanız nasıl yendiniz. 1.5 yaş aşısı olucaz nasıl olacak bilmiyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var