Prof. Vedat köseoğlu ilaç yanlısı olmadığı için seçmiştim kendisini. 5 günlükten beri gidiyoruz. Açıkcası ne bir pişik kremi, ne bir nemlendirici kullandım çocuğa hiçbir şeyde olmadı. Öte yandan bebeği hep ince giydirmemizi tavsiye etti biz de öyle yaptık. Çok şükür 7. Ayında hasta olmadı. Baya karda kışta hep ince bir triko battaniye ile gezdirdim bağışıklığı güçlendi. Masasında falan da hiçbir ilaç firmasının reklamını görmedim. Serum fizyolojik, d vitamini ve demir dışında bebeğime bir şey kullanmadım bugüne kadar. Biz de tavsiye üzerine başlamıştık memnun kaldık. Aradığınız kriterler tam olarak nedir bilmiyorum tabi ama seçenekleriniz arasına alıp değerlendirebilirsiniz.