Merhaba anneler 3 aylık igneyi olmuştum süresi doldu yarın tekrar olmam gerekiyor ama kararsızım 3 ayın içinde 1 kez adet gördüm şimdi de lasık ağrım var ama sokulmuyor yuzum sivilce doldu kilo alımım var🫣 yarın sağlık ocagı gidicem igneyi olsammı yoksa hapmı kullansam bilemedim hangisi da iyi korur hap onerisi olan vaesada yazabilirmi?