Bebeğim 1 hafta sonra 5 aylık olacak. Korkunç bir meme reddi yaşıyoruz asla ve asla emmiyor memeyi yanastirdigim anda kıyameti kopuyor kucağımda yatirdigimda bile ağlamaya basliyor. Ama gece uykuluyken emiyor. Memeyi birakacak mi yalanci red mi nedir bu. Daha önce 2 kere mastıt oldum birinde o kadar ağırdı ki ameliyat oldum. Şimdide korkuyorum tekrar olur diye. Sagmaya başladım biberonla veriyorum bu seferde tüm unutacak memeyi. Ne yapmam gerek emzirmezsem sütüm kesilir mi yada tekrar mastıt tekrarlar mı bebeğim memeye geri döner mi yaşayanlar tecrübelerini anlatabilir mi 😐