pembeee prenseskus İki ay beş günlük 3160 doğdu şu an 4800 hemşire beklediğimiz kadar almamış dedi anne sütüyle besleniyor ne yapacağımı şaşırdım
hilaliko pembeee sakın dinleyip de mamaya geçmeyin ben korkudan mama verdim memeyi tamamen bıraktı bolca emzirin sürekli emzirin sakın üzülmeyin her bebek farklıdır sağlıklıysa üzülmeyin alır kilo
pembeee hilaliko evet gerçekten aklımdan mama geçti hemşire de sakın dedi. Ama şöyle bir şey var kızım doğduğundan beri beni hiç emmedi desem yeridir meme reddi yaşadık sürekli. Sütüm maşallah fazla sağıp veriyorum
pembeee hilaliko sağlığı yerinde çok şükür hemşire şey dedi Sağdığım sütün hepsini içmediği için muhtemelen sütün yağlı kısmını alamıyor sadece su kısmını alıyor dedi
hilaliko prenseskus sakın mama değil tabiki ihtiyaç olursa mama benim de çocuğum amam yiyor ama mamanın akışına ve tadına alışınca anne sütünü bırakıyorlar ve süt çekiliyor ne yazıkki