sibel24 Sevgili anneler bebeğim kilo veriyor 3 aylık 2300 doğum kilosu geçen hafta 4250 iken bugün 3900 olmuş moralim bozuldu bu durumu yaşayan anneler var mı yada bana önerileriniz var mı şimdiden teşekkür ederim
sibel24 annelendik Asfiksi tanısı ile doğdu 16 ün yoğun bakım süreci oldu ama çok şükür iyiydi bende bilmiyorum sürekli doktor kontrolündeyiz zaten çişli bez sayısı ise iyi bence günde en az 4-5 kez değiştiriyorum fazlası bile oluyor Sadece son 4-5 gündür çok fazla kusuyor buna bağlıyorum acaba doktora falan mı gitsem