Ya bu 12.ay atağı mıdır nedir iyice sinirlerim bozuldu. Eskiden kendi kendine oynayan sessiz sedasız çocuk şimdi her halta ağlıyor kafayı yiyeceğim. Yatağına bıraktığımda kendi kendine uyuyorken şimdi ayağımda sallamadan asla yatmıyor. Geceleyin 10-15 kez kalkıyor her defasında emziriyorum anca öyle uyuyor. Uyuyup dinlenemediğim için gündüz de tahammülüm azalıyor. Atak ne kadar sürecek, ya da atak bittikten sonra bu sallama olayını, sürekli uyanma olayını, mızmızlık olayını atlatacak mı? Nolur bir şey diyin yaa gerçekten çok yoruldum. Hiçbir destekçim yok her şeye kendim yetmek zorunda kalıyorum. İnsanlar iftara çağırıyor reddetmek zorunda kalıyoruz. Evimize en azından aile büyüklerini davet edelim diyoruz onu bile yapamıyoruz. Çünkü yemek yapacak vaktim yok çocuk durmuyor. Lütfen bir şeyler yazın ya