Kızlar merhaba. Oğlum 19 aylık 1 haftadır geçmek bilmeyen öksürük ve balgam var. İlk 3 gün ateşi 38’i geçmedi viral enfeksiyon diyor Doktor. Doktora da çıktık antibiyotik verdi ama öksürüğü nasıl geçirebilirim denemediğim kalmadı. Balgamlı öksürdüğü için ne yedirirsem yedireyim balgamlı kusuyor ve arkasından yediklerini kusuyor bir kısmını. Ne önerebilirsiniz nasıl geçer bu öksürük