Merhaba bebeğim düzeltilmiş 4,10 günlük prematüre doğdu başını tutuyor yarım dönüyor tam dönmedi daha ama ayaklarina hiç basmıyor.
İlk defa toplum içine girdik kimi diyor oturuyor mu kimi niye basmıyor dedi sinir oldum yok birde emeklesin dedim. Kendi zamanında doğmuş sağlıklı bebekleriyle kıyaslıyorlar , surekli garip garip bakiyorlar birsey bulmaya çalışıyorlar sinir oldum