QueenMommm bende çalışan anneyim ayda bir yirmi günde bir ablamız var düzenli gelen o gelip dip köşe yapıyor, zaten senede bir halılar, koltuklar, yatakları yıkatıyorum. Cam kapı, avizeler, yerler silinip süpürülüp toz alınıyor, banyolar yıkanıyor. 1500 tl 3+1 evim 2 banyolu