Zk95 bende sizler gibiydim. Sizin denediklerinizi hep tükettim . Rezene çayı içtim . Isırgan kimyon anason karışık çay süt yaparmış onu da içtim pekmezli şerbet içiyorum .dereotu filan yiyorum bol bol yeşillik tüketiyorum. 3 litre bunlardan hariç su tüketiyorum. İlk zaman lar çok olmuyodu sık sık emzirdim emmese dai pompa işe çektim . Kilo alamadığı için mama takviyesi yap demişti doktorum 1 aylık iken . Ondan sonra bu şekilde dikkat ettim . Bide bi bebek hemşiresi bestlak süt arttırıcı damla önerdi onunda faydasını gördüm. Doktorum da hipp in çayını önerdi humana ya göre daha iyi dedi onu denicem şimdi de . Sakın sütüm yok diye düşünme ben çok yaptım sabaha kadar ağladığım oldu emmiyo diye. Gaz sorunu , burun tıkanıklığı ,uykusu olması hepsi etkiliyo emmesini. Bazen günde 1-2 kere mama veriyorum bu dediklerimi eçmedipim zamanlarda yada bi yere gittiğimizde onun haricinde emzirmeye çalışıyorum. Huzursuz olduğu zamanlar da da emmiyo . Ama artık dert etmiyorum önceki gibi. Çünkü kendimizi yıpratıyoruz Buda sütümüze yansıyo .