Kizlar 2023 yılında epilasyon icin kuzenim adıma kayıt yapti ama hic gidemedm hamile kaldıgim icin hatta ozmaan 100 Tl kayit ücreti bile ödedim onu bile almadim kaldı öyle bugün avukat aradi icra baslastiliyormus sözleşme oldugu için ben imza bile atmadim gidip ya paketi ödersiniz yada iptal ücreti ödeyin diyorlar ne yapmam lazım??