leman36 Merhaba arkadaşlar,kızım 8 ayına girecek,bir günde kaç öğün,ve neler veriyorsun?paylaşırsanız sevinirim🌸
momas leman36 biz daha 7 ay 10 günlüğüz ben sabah ve öğlen veriyorum ama bayramdan sonra sabah ara ve akşam öğününe geçicem. Bence size de 2 ana 1 ara yeterli. Ben sürekli yedirme taraftarı değilim kimisini görüyorum 5 öğün veriyor ne gerek var bebek daha beni de emiyor zaten
birprensannesi41 leman36 biz 9 aylığız bazen 2 ana 1 ara öğün yapiyorum bazen 3 ana öğün yapiyorum zaten aralarda benide emiyor mamada yiyor ne gerek var diğerleri gibi 3 ana 3 ara öğün yapmaya
Nurci leman36 8 aylık oğlum bu sabah ıspanaklı yumurta yaptım yanında labne peynir vardı öğlenden sonra meyveli yoğurt yapıyorum akşam üzeri de çorba
prensesinannesi41 leman36 sabah haşlanmış yumurta labne ÖĞLE: elmalı muhallebi öğleden sonra: yoğurt çorbası Bazende sabah yumurtayı kırıp peynir minik dilim ekmek Öğle: brokoli çorbası Akşam: Cici bebe 3 öğün yapıyorum ben
leman36 momas Evet bende sürekli ve özellikle büyük porsiyonlar şeklinde yedirme taraftarı değilim.Tadımlık veriyorum.Peki kahvaltı ve öğle olarak ne veriyorsunuz?
momas leman36 yedinci aydan itibaren pankek yapmaya başladım. Mesela avokadolı pankek yapıyorum yanına tahinpekmez koyuyorum ya da muzlu pankek yapıyorum yanına avokado tahinpekmez veriyorum mesela bugün elmalı fincanda yumurta yaptım yanına avokado yedirdim öğlenleri ya meyve püresi veriyorum ya da sebze bugün mesela meyve günü gün kurusu ve armut karıştırıp muhallebi gibi yapıp geleceğim