Kızlar selam oğlum 9 ay 15 günlük biz de bebek egzaması var yani galiba öyle alerjiye benzemiyor doktor kortizonlu krem verdi hipokort diye Bioderma’ın atopik kremini kullanıyorum hiçbir işe yaramadı daha çok yayılmaya başladı yüzüne üç aylıktan sonra başladı doktor dokuzuncu ayda geçecek dedi ama geçmedi bunu yaşayan var mı aranızda ne yapabilirim kaşıntı da oluyordur çünkü :(