Orenda_ barbiee_ 2 gün bizimde öyle oldu kar bile yağdı birazcım meyvelerin çiçekleri yanacak diye korkuyordum.cok şükür çok birşey yok 🤭🙏🏻😍
Tekbenimsucumguzelolmakdemi Orenda_ en sevdiğim mevsime geçiş yapılıyor ve ben çok heyecanlanıyorum. Yazı çok severim baharda beni heyecanlandırıyor. Kuş cıvıltısı, temiz hava 😍 bayılıyorumm🌺🌸🌼 @Tatlican tam senlik bir post koşş🥰
Tatlican Tekbenimsucumguzelolmakdemi Ayy evet ya bayılırım ilkbahara nasıl mutlu ediyor beni çicekler anlatamam
Orenda_ Tekbenimsucumguzelolmakdemi Miss miss vallla bende çok çok seviyorum çok huzur verici insanın içini açıyor 😍