surprizbebe barbiee_ benim de karma cildim. Note bb kremi çok güzel ben onu kullanıyorum. Healty skin. İnce yapılı ton eşitliyor 50 spf de koruma var
SiprayiL barbiee_ o zaman skinfood al dene uzun süre de gidiyor çok bereketli ürün. Keşke gösterebilsem göz altlarımi ışıl ışıl yapıyor
suhedaaaaa barbiee_ skinfood salmon bime daha uyguna gelmiş bir deneyin isterseniz Kuzenim kullanıyordu iyi diyordu