gizememre Kuzeymomss ay hazır aldım ben de acaba onu mu beğenmedi annemler taze yapacak onu denerim bir de inşallah sever onu
Tugcebb gizememre ben ev tarhanasıyla yaptım. Annem baharatı vs az koymuştu yaparken. İki gündür tarhana veriyorum içine hiçbir şey katmadım içiyor çok şükür. Tadına baktım ben olsam içmem 😂
defnevedoruk gizememre geçen sene kışın 6-12 ay arası hep denedim yemedi bende bıraktım vermedim 18. ayında tekrar denedim yedi😂 bu kış bol bol yedi hatta
aycingozuacik Ben kuzu kemik suyuna yapıyorum. Bazen içine tel şehriye koyuyorum bazen ıspanak pazı veya brokoli bazende dereoru. Hep minicik kıya kıya koyuyorum. Hepsini yedi oğlum çok şükür. Öylede deneyebilirsiniz belki.
tgcyi gizememre tarhanali omlet ve tarhanali pankek yapiyorum ben, corbasinida kiymali ve sehriyeli yapiyorum
gizememre tgcyi ay evet yukarı da bir arkadaş daha yazmış deneyeceğim mutlaka ben de teşekkür ederim 🥰
tgcyi gizememre cift cekilmis kuzu kiyma biliyosunuzdur tabi ama kiyma deyince belirtmek istedim yinede
hfshmzhnzl gizememre bizim çocuklar çok sever bende bayılırım. Yağda salçayı kavuruyorum sonra biraz sarımsakla tarhanayla beraber kavuruyorum tadı harika oluyor.
gizememre hfshmzhnzl ya benim ki daha 6 aylık salça falan henüz tattırmadım sarımsak falan tadımlarını yaptırdıktan sonra demeyeceğim çok sağolun
kimbumadam gizememre og tarhanası ile koyu kıvamlı yapıyodum sevmedi , anne tarhanasına geçtim bayıla bayıla içti☺️