Merhaba arkadaşlar küçüklüğümden beri akülü araba içimde ukde kaldı, oğluma hep almayı düşündüm ama şimdi düşününce de çok gerekli değil ve külfet gibi geliyor. Yani şehirde oturuyoruz evde kullanamayacak şehirde meydan dışında sokak araları müsait değil , napsam bilemedim. Tecrübeliler yoruma lütfen..