ilos12 Kızım 25 aylık, bugün kuru gıcık şeklinde öksürüğü başladı. Başka hiçbir rahatsızlığı yok. Bide sesi gripli gibi ama hasta değil. Bu durumda olan var mı? Var ise ne yaptınız? Nasıl geçirdiniz?