Limonsekeri Alyabebek34 öncesinde tiroidi olupta hamile kalanda akrabalarım falan var doktor kontrollerine gidip ilaç kullanıyorlardı
Alyabebek34 didoece kulak burun boğaza gittim bugun gebelikte çocukta zeka geriliği olabilir dedi anlamadım olsa ilk çocuğumda da olurdu diye düşünüyorum
Bebegimm1 Alyabebek34 benm 2 hamileliğim de vardı eğer ilacı kullanmazsanız zeka geriliği yapar demişti doktor her ay kan alıp takıp ediyor ona göre dozunu yükseltiyor.benm 2 hamileliğimde beyninde kist vardı cocuklarımın kan testi yaptırdım doktor geçse bile zeka geriliği olabilir demişti.ikiside sağlıklı yani siz ilaçları kullanın bir şey olmaz ceviz balık tüketin bebege faydalı ne varsa
Limonsekeri Alyabebek34 işte o yüzden ilaç kullanıyorlar hamilelik döneminde de öncesinde olmasın diye sıkıntı yaşanmasın diye
Bafrapidesi Alyabebek34 evet etkiliyor bebegin beyin gelisimini 3. Aya kadr normal seviyeye getirilmesi gerekiyor demisti endokrin doktorum
Buselim Alyabebek34 ben gebeligimi öğrendiğimde hemen baktılar tiroid değerim 11 çıkmıştı çok çok yüksek bir rakam bu şekilde hamile kalmam imkansız normalde dedi şükür bsiey olmadı sürekli ilaç kullandım banada dediler zeka geriliği falan olabilir diye gayet sağlıklı bebeğim
Alyabebek34 Buselim bencede birazda çocuk yapmayalım diyemi diyorlar anlamadım yani benimde bir kızım var çokta akıllı zekası mükemmel maşallah
hilaluyar74_ Alyabebek34 ben tiroid hastasiyim tiroitlerim çalışmıyor ilaçla olmasi gereken değere geldi öyle hamile kaldim
someone123 Ben 10 yıldır ilaç kullanıyorum hamile kaldım ilaçlarıma hep devam ettim her ay da kan tahliliyle değerlere bakılıp, ilaç dozu ayarlandı.
someone123 Zeka geriliği eğer ki hastalık farkına varılmayıp, ilaç kullanılmazsa oluyor. Korkmayın yani.
Tatlican Alyabebek34 Evet bende vardı hapın varsa düzenli iç hiç korkma birşey olmuyor Sınıfa gidiyor zekasıda iyi şükür Dr hap veriyor düzenli her ay kontrole gittim zaten 3 ayda normale düştü ama yine hapa devam
Lavinyaam- Alyabebek34 ben 12 yaşından beri troid hastasıyım ve 15 yaşımda ameliyat oldum ve çocuğumun olmayacağı söylenmişti ama oldu doktorum her ay düzenli kontrol etti
Zynpadaozlm Alyabebek34 bendr tiroid hastasiyim ilacini duzgun kullanip her ay troid hormonunu kontrol ettirirsen hic bi sorun ollaz Allahin izniyle 1 bucuk yasinda cok sukur saglikli bi kizim var hic korkmayin
Alyabebek34 Zynpadaozlm benim kızım oldu birtane zaten çokta akıllı maşallah allahım esirgesin bence birazda korkutmak için zeka geriliği olur dedi gibime geldi kadın doğuma gittiğimde ilaç kullanıyormusunuz dedi tiroid ilacı kullanıyorum dedim ona rağmen bana şuan düşünmeyin çocugunuz zeka geriliği olur falan demedi ilk defa duydum bunuda kadın doğum yumartalıklarıma baktı ve bi sıkıntı görmedi