gizem0668 Ffffo bende var oto koltuğu ikinci el bütçeniz ne kadar sıfrları normalde 3000 veya 4000 den başlıyor
surprizbebe Ffffo naçizane tavsiyem ikinci el almayın. Zaman geçtikçe köpükleri falan eriyor yani çatlıyor,kırılıyor vs. Güvenliği azalıyor yani kaza yapılmasa dahi
esmaayeldann Ffffo Bebeğime küçük geldiği için satıyorum bende 2500 fiyatı. Yatış pozisyonu ve yüksekliği en iyi oto koltuğu diyebilirim
Ffffo gizem0668 max1250tl falan onu da oğlumun bayramlık harclıklarıyla almayı düşünüyorum bayramdan sonra siz ne kadar a satıyorsunuz hangi marka
Ffffo gizem0668 afyon -Eskişehir ikisi de olur fotoğraf alabilir miyim birde dediğim gibi bayram sonra için alacağım
peripella22 gizem0668 oto koltuğunu sattınız mı ben de düşünüyorum eğer satmadıysanız iletişime geçmek istiyorum
gizem0668 Ffffo Ffffo tabiki ama buradan fotoğraf atmayı beceremiyorum Ankaradayım ama ben baya çıkar kargo parası yolda başına bir şey gelir kırık gelirse nasıl olucak uzakmış biraz
Ffffo surprizbebe Fikriniz için teşekkür ederim.🌸 Ama suan sıfırı için bütcem uygun değil mallesef bende temiz kullanılmış ve bütceme uygun bakıyorum.😇
Ffffo gizem0668 sizle iletişime gececim de insta hesabınız var mı ordan fotoğraf falan alayım orhnfadik bana istek atabilirsin
esmaayeldann Ffffo yaş olarak değil kilo olarak bakılıyor oto koltuklarında. Bu model 9-18 kg arası çocuklar için ama benşm bi tanıdığım 3 yaşına kadar kullanmıştı oğluna
Ffffo esmaayeldann teşekkür ediyorum ama fiyat olarak benim bütceme uygun değil size iyi satışlar dilerimm🙃