tahin demir2606 net bilmiyorum ama forumda ilaç yazıldığını okumuştum sanki, üste de çıksın diye yazayım dedim
Merveeeee111 demir2606 ben ilk önce gündüz sütünü kestim ilk gün göğsüm çok doldu akşama sağdım gece de zaten çocuk emdi gündüz emmeyi unuttu hiç mastit de olmadım ramazan bitince de gece kesicem hem böyle çocuk için de bizim içinde rahat geçiyor