21 aylık çoğu bebekten çok fazla konuşma beklenmemeli bence ya herkeste aynı muhabbet eskiden konuşmayanı psikiyatriye mi götürüyorlardı sanki, benim kuzenim 4 yaşa kadar konuşmadı seslenince cevap dahi vermiyordu kimse bi yere götürmedi sonra bi konuştu herkes susmasını istiyordu çok konuşuyor diye 😂😂😂