Merhaba bebeğim iki aylık sürekli emzirirken midede gurultu, gürültülü dışkılama( ishal şeklinde) huysuzluk, sürekli ıkınma, gaz sorunu vardı. Doktor süt ürünlerine hassasiyet olabileceğini söyleyip relaktaz vermişti ancak dışkıda kan vücutta döküntü olmadığı sürece diyete gerek yok deyip yolladı. Son iki gündür aşırı hırıltılısı var gece tıkanıyor ve boğuluyor gibi olup öksürtüyor. Çok üzülüyorum böyle olan anneler var mı