Mum meliss14 merhabalar, bebişler bizi emerken vücudumuzdaki vitamınleri sömürdüğü için kullanıyoruz. Tamamen bizim için o sebepten kullanmalıyız 🤗 Bende o vitamını kullanıyorum bu arada içmeyince diz kapaklarım eklemlerim agrıyor
NhnFsli İkimizede aslında 😊 ben kullandım biz eksilen vitaminleri yerine koyuyoruz sütümüzden yine bebeğe geçiyor
NhnFsli meliss14 yani onu bilemiyorum doktorunuzla konusun ama ben içmenin bir sakıncası yok diye düşünüyorum yinede danışın